• 0
  • Head Admin

    § 1. WSTĘP

    Możliwość przeglądania zawartości Forum przysługuje wszystkim Użytkownikom, natomiast możliwość zamieszczania postów przysługuje Użytkownikom Zarejestrowanym, którzy podczas procesu rejestracji potwierdzili prawdziwość swojego adresu e-mail.

    § 2. ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM

    Zakładając wątek, dopisując się do istniejącego wątku i publikując ilustrację, Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:
    nie wolno publikować postów naruszające polskie prawo, ułatwiające jego łamanie lub zachęcające do takiego działania;
    nie wolno obrażać i poniżać w jakiejkolwiek formie innych użytkowników forum, czyli publikować postów oszczerczych i napastliwych, naruszających dobra osobiste lub wolność obywatelską, propagujących, popierających i/lub głoszących nietolerancję, przemoc, nienawiść czy dyskryminację na tle rasy, wyznania, orientacji seksualnej, płci itp.;
    nie wolno publikować treści dotyczących kradzionego oprogramowania komputerowego i własności intelektualnej (np. filmów i muzyki) oraz podawać linków ułatwiających ich pobieranie;
    nie wolno promować i propagować, jak również jakiekolwiek formie nawiązywać do środków odurzających lub do ich używania;
    nie wolno publikować ilustracji i tekstów obscenicznych, o treści pornograficznej ani podawać linków do takich materiałów;
    nie wolno “spamować” - czyli publikować na Forum nadmiernej ilości zbędnych informacji;
    należy dbać o poprawność językową, unikać wulgaryzmów, również w postaci skrótów i ilustracji.
    Czytelnik korzystający z forum jest zobowiązany do:
    tworzenia wątków w poprawnych kategoriach tematycznych
    nie dopisywania się do wątków wyraźnie łamiących zasady opisywane w tym regulaminie;
    formułowania tytułów wątków w taki sposób aby były zrozumiały dla ogółu czytelników Forum, a tytuł powinien odpowiadać zamierzonej treści wątku;
    Edycja własnych wypowiedzi (dostępna bez ograniczeń czasowych) i możliwość korzystania z zamkniętej kategorii.

    § 3. SANKCJE I UPRAWNIENIA ADMINISTRATORÓW

    Moderatorzy i Administratorzy stanowią władzę na Forum i należy się stosować bezwarunkowo i bezdyskusyjnie do ich poleceń.
    Moderatorzy i Administratorzy forum mogą, bez konieczności tłumaczenia się i bez ostrzeżenia zmieniać stopnie, usuwać posty, usuwać wątki, blokować ksywki, blokować numery IP, modyfikować wypowiedzi dowolnego czytelnika.
    Osoby nie stosujące się do zasad określonych w niniejszym Regulaminie Forum, oraz takie które z innych przyczyn uznane zostaną przez Administratora lub Moderatora za mające negatywny wpływ na funkcjonowanie Forum, mogą być na stałe usuwane z Forum. Administrator lub Moderator może także zastosować inne sankcje przewidziane w Regulaminie głównym, według swojego uznania i bez konieczności uzasadniania jej rodzaju ani wymiaru.
    Raz nadane blokady ksywek (nazw użytkownika) i blokady numerów IP nadane czytelnikom łamiącym zasady Forum nie będą usuwane.

    § 4.Moderowanie i zamykanie własnych wątków.

    W wątkach które utworzyłeś na forum masz prawo stosować w ograniczonym stopniu własną moderację.
    Masz prawo zamykać możliwość publikacji kolejnych postów przez czytelników – zamykać wątek.
    Masz prawo zwinąć, ukryć, wypowiedzi innych czytelników – wypowiedzi nie są kasowane ale są domyślnie niewidoczne dla innych czytelników.
    Możliwość zamykania i własnej moderacji postów nie dotyczy wątków będących komentarzami do materiałów na serwisie informacyjnym.
    Zwinięta wypowiedź może być tymczasowo odkryta przez dowolnego czytelnika, pozostając domyślnie zwinięta dla innych.
    Prawo do zamykania wątków i ich moderacji przysługuje czytelnikom posiadającym ranking na forum minimum 10 oraz posiadaczom abonamentów z rankingiem nieujemnym.
    Można zamykać i moderować własne wątki w których ostatnia wypowiedź jest nie starsza niż 14 dni.
    Zamykanie i moderowanie własnych wątków może być zmienione przez moderatora. W tej sytuacji nie można zmieniać samodzielnie ustawień moderatora.

    ostatnio edytowany przez Stryju